Aboneaza-te la newsletter-ul Ejolie si bucura-te de oferte!

Fii la curent cu cele mai noi produse si cu ofertele si promotiile noastre:

Termeni si conditii

1. Generalități

Pentru o colaborare cat mai buna, vă recomandăm sa cititi cu atenţie sectiunea termenilor şi condiţiilor. Utilizând acest site sunteți implicit de acord cu termenii și condițiile care urmează a fi prezentați.
Sunteţi de acord şi acceptaţi că putem adăuga sau şterge orice informaţie de pe site, fără o notificare prealabilă.
Magazinul online www.ejolie.ro este operat de SC EJOLIE SHOP SRL, înregistrată la O.R.C. cu nr. J40/4942/2017, având codul fiscal 37359950 și sediul in Bucuresti, sector 1
Toate produsele prezentate sunt noi, se află în stocul nostru și corespund cu articolele prezentate în imagini.

2. Securitatea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice SC EJOLIE SHOP SRL are obligația de a administra în condiții de maximă siguranță și doar pentru scopurile specificate datele personale furnizate de dumneavoastră. Scopul colectării datelor cu caracter personal este pentru a putea onora comenzile, precum și a vă transmite informații despre promoțiile care se desfășoară pe site-ul nostru.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată prin e-mail: contact@ejolie.ro. Accesarea site-ului și crearea unui cont echivalează cu acceptul utilizatorilor asupra procesării datelor cu caracter personal în scopurile mai sus prezentate.

3. Plasarea comenzilor / încheierea contractului

Pentru efectuarea comenzilor recomandam crearea unui cont. Acest lucru se face prin intermediului butonului Contul meu aflat in partea de sus a paginii. Odata completata adresa de livrare, aceasta va fi memorata pentru comenzile ulterioare, putand fi modificata daca este cazul.Utilizatorul este obligat sa pastreze secretul parolei sale si sa faca toate demersurile necesare ca aceasta parola sa nu ajunga la cunostinta tertilor, respectiv sa nu devina accesibila acestora. Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventualele abuzuri rezultate ca urmare a folosirii neautorizate de catre terti a parolei Utilizatorului, respectiv pentru orice fel de prejudicii produse Utilizatorului sau altor utilizatori ca rezultat al unei asemenea utilizari. In cazul in care Utilizatorul ia cunostinta despre folosirea neautorizata sau eventualitatea folosirii neautorizate a parolei sale, se obliga sa anunte Operatorul, de indata, despre acest aspect, respectiv sa anunte de indata orice abuz sau iminenta oricarui abuz legat de parola sa. Utilizatorul este singurul raspunzator de caracterul real, corect si complet al informatiilor furnizate cu ocazia inregistrarii, fiind raspunzator in mod exclusiv de eventualele prejudicii rezultate ca urmare a inexactitatii sau fictivitatii datelor furnizate.

Efectuarea comenzilor ca si vizitator
Comenzile se pot efectua si ca si vizitator, fara necesitatea crearii unui cont.
In acest caz in momentul finalizarii comenzilor se vor completa campurile obligatorii pentru a se putea onora comanda.

4. Culori

Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.

5. Prețurile, taxele de livrare si metoda de plata

Preţurile afişate pe ejolie.ro sunt exprimate in RON, dar nu includ o taxă de livrare.
Plata comenzii se face în momentul preluării coletului de la curier.

Livrarea produselor se face astfel:

Curierat rapid: Bookurier

Comenzile se livrează prin curierat rapid, direct la adresa specificată, în toate localităţile din România.

Cost transport:

a) 16.00 LEI pentru comenzi sub 400 Lei

b) GRATUIT pentru comenzi peste 400 Lei

Durată: 1-3 zile lucratoare

Plata coletului se va face numerar la livrare.Vă rugăm să reţineţi că nu putem accepta carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată pe ejolie.ro
Veţi primi factura obligatorie conform legii atat în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii, cat si in colet.

 

6. Returnări

Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna conform O.G. 130/2000 ,fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, in amabalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi).Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.
Intentia de returnare se va comunica in momentul primirii coletului fie telefonic, fie prin e-mail!

In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 48 de ore de la data primirii returului, prin transfer bancar.

Costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului. In cazul in care produsele nu au fost utilizate conform destinatiei lor normale, Operatorul poate solicita repararea prejudiciului datorat utilizarii neconforme a produsului.

In cazul in care se returneaza o parte din produse si initial s-a beneficiat de transport gratuit, se va retine si costul transportului in momentul rambursarii banilor.

Mentionam ca Nu acceptam colete cu ramburs!

Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.

Inainte de a alege returnarea produselor va recomandam sa contactati departamentul de relatii cu clientii pentru a gasi solutia cea mai buna in rezolvarea problemei dvs.

7. Relații cu clienții

În cazul în care ai întrebări, un operator eJolie te poate ajuta.
0729 22 54 07
contact@ejolie.ro